W jaki sposób otrzymam zakupiony bilet lotniczy

Bilet elektroniczny

Po wykupieniu rezerwacji przesłanie biletu lotniczego w formie elektronicznej (na adres e-mail, który został podany w trakcie procesu rezerwacji) nastąpi najpóźniej do 48 godzin od zaksięgowania środków pieniężnych na koncie eSKY.pl, który jest właścicielem i operatorem wyszukiwarki połączeń lotniczych. Najczęściej jednak wysłanie biletu odbywa się w przeciągu kilkunastu - kilkudziesięciu minut.

Jeśli osoba dokonująca rezerwacji i zakupu biletu lotniczego nie posiada dostępu do skrzynki e-mail lub jest on w znaczny sposób ograniczony, należy skontaktować się z naszym Telefonicznym Centrum Obsługi. Kod rezerwacji i/lub numer biletu elektronicznego zostanie w takim przypadku podany telefonicznie.

Tradycyjny bilet papierowy

W bardzo rzadkich przypadkach istnieje konieczność wystawienia tradycyjnego biletu papierowego. W takiej sytuacji informację o tym, czy dla danej rezerwacji jest konieczne wystawienie biletu papierowego nasze biuro podaje z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie. W takim przypadku pasażer jest zobowiązany do wskazania miejsca i czasu, w którym chciałby odebrać bilet papierowy (zazwyczaj jest to lotnisko, przed samym wylotem). Na życzenie klienta bilet papierowy może być przesłany pocztą kurierską. Koszt przesyłki pokrywa pasażer.

 

Aktualności

Bilety lotnicze - FAQ

Copyright © 2018 Bilety-Ostrowiec.pl