RYANAIR poprawia obsługę pasażerów

Irlandzka linia lotnicza Ryanair obniżyła standardowe opłaty za bagaż, który jest nadawany na lotnisku. Opłata spadła z €60/£60 do €30/£30, także z €60/£60 do €50/£50 za bagaż nadawany przy bramce, wejścia na pokład.

Jest to kolejna inicjatywa Ryanair, której celem jest poprawa obsługi pasażerów. W ostatnich miesiącach firma wprowadziła szereg zmian dla pasażerów. Do nich można zaliczyć:

  • Uruchomienie nowej strony internetowej Ryanair.com (tylko 5 kliknięć podczas rezerwacji),

  • 24 godzinny okres ochronny (czas na skorygowanie ewentualnych błędów w rezerwacji),

  • “Ciche loty” (pomiędzy 21.00 a 8.00 rano),

  • Wprowadzenia drugiej darmowej torby podręcznej,

  • Obniżenie opłaty za ponowny wydruk karty pokładowej i nadbagaż,

  • Numerowanie miejsc na wszystkich lotach od 1 lutego 2014 roku.

Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:

“Ryanair stale dąży do poprawy podróży naszych pasażerów i jesteśmy bardzo podekscytowani zachodzącymi ulepszeniami obsługi klienta. Uważnie słuchamy i reagujemy na wszystkie uwagi naszych pasażerów, tak aby mogli nadal liczyć na niskie ceny biletów i punktualne loty, a jednocześnie cieszyć się z obniżonej opłaty za bagaż nadawany na lotnisku, możliwości wniesienia na pokład samolotu drugiej darmowej małej torby, obniżonej opłaty za wydrukowanie karty pokładowej dla tych, którzy odprawili się online, wraz wcześniej wprowadzonymi zamianami łatwiejszego dostępu do strony, 24 godzinnym okresem ochronnym i cichych lotów oraz z dalszych ulepszeń, które będą wdrażane w ciągu najbliższych miesięcy."

 

Aktualności

Bilety lotnicze - FAQ

Polecane witryny

Copyright © 2024 Bilety-Ostrowiec.pl