Jak wygląda procedura zakupu biletu autokarowego w przypadku zamówienia telefonicznego?

Żeby telefoniczne zamówić bilet autokarowy należy w pierwszej kolejności połączyć się z naszą Infolinią pod numerem: +48 (41) 249 03 22 (numer stacjonarny w Polsce). W trakcie połączenia należy Konsultantowi podać następujące dane: miejscowość wyjazdowa, miejscowość docelowa, termin przejazdu, dane kontaktowe i personalia pasażera. W chwili gdy zamówienie zostanie przyjęte, wysłana zostanie wiadomość na adres e-mail podany w rozmowie, która zawierać będzie takie informacje jak: miejsce odjazdu i przyjazdu autokaru, wraz z godziną i dokładną datą oraz dane do wykonania płatności za bilet – kwota, tytuł płatności, i numer rachunku bankowego. Płatność może zostać zrealizowana np. przelewem bankowym. Po dokonaniu płatności należy natychmiast wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub faks: +48 (41) 249 03 22. Następnie na podany adres e-mail zostanie wysłany bilet, który należy wydrukować i posiadać go przy sobie przy wsiadaniu do autokaru.

 

Aktualności

Bilety autokarowe - FAQ

Trasy międzynarodowe

Copyright © 2024 Bilety-Ostrowiec.pl